Front Page 網頁設計 技巧

1.視圖與模式(一) 

入FrontPage。單擊任務欄“開始”按鈕,選擇“程式”選項,單擊“Microsoft FrontPage”選項就OK。 可能你會發現FrontPage介面和Word好似[圖2-1],咁係因為編輯WEB頁面同編輯Word文檔有好多同樣既設置,呢d設置所用既圖標同Word入面既係一樣架。  

 

 

[圖2-1]FrontPage2000 介面 Webjx.Com

視圖中既組框係用黎切換視圖,單擊裡面既小圖標就可以切換到唔同既視圖。FrontPage共有6種視圖[如圖2-1左],使用唔同既視圖可以從唔同既側面查看設計的WEB站點。對一個WEB站點而言,不斷更新係好重要架。隨著站點既成長,維護站點既工作量會越來越大。建立站點可能好快,但係如果冇呢6種視圖既幫助,維護果陣就好困難。

 

 

呢d視圖既使用唔洗一下就全部掌握,只要知道視圖就OK。  

2.視圖與模式(二) 網頁教學網

下面看一看同一個WEB站點在不同視圖中係點顯示既。 網頁教學網

(1)單擊“網頁”按鈕,切換到網頁視圖,再單擊工具欄上既“文件夾列表”按鈕 ,窗口中增加左一個文件夾列表框[圖2-2]。網頁視圖係用黎顯示選中既網頁,雙擊文件夾列表中既某一個HTM文件,在最右方既工作區中就會顯示該網頁既內容。

注意,工作區既左下角有三個切換顯示模式既選項卡[圖2-3]。單擊“普通”選項卡,就切換到普通模式。在普通模式可以編輯網頁既內容以及設置各種格式。單擊“預覽”選項卡就到預覽模式。如果要睇當前編輯既文件在瀏覽器中既顯示情況,就使用預覽模式,在預覽模式下,係唔可以編輯網頁。亦可以切換到HTML模式直接對網頁對應HTML文本文件進行編輯,從而為網頁作一d特殊既設置,前提係你要識一dHTML語言(在教程附錄中有相關說明)。

 

 

 

(2)文件夾視圖以列表既形式比出左當前WEB站點既文件夾和文件夾裡包含既文件[圖2-4]。由於一個WEB站點要涉及到好多文件,因此將呢d文件分類並分別放在唔同既文件夾就好有必要。比如,可以將所有既圖形文件放入IMAGES文件夾。FrontPage仲提供左一個_PRIVATE文件夾,用黎存放一d對網路瀏覽者見唔到既資訊。下面為當前站點再添加一個SOUND文件夾,用黎存放WEB站點用到既聲音文件:選中站點既root目錄,然後單擊“文件”菜單既“新建”項,在彈出既子菜單中選擇“文件夾”命令。在輸入SOUND,新文件夾就建立好了[圖2-5]。
 
   

其實一個站點實際上就係一個目錄,在呢個目錄下可以建立許多子目錄,並將站點既各種文件放在呢d目錄裡。

 

 

(3)報表視圖給出了當前站點既一d統計資訊。呢度可以知道在站點既目錄中邊d文件被連結進站點。

(4)導航視圖可以方便地組織站點中各網頁既層次關係,在本視圖中,每一個頁框代表一個網頁。如果站點設置左導航功能,就可以先在呢度設置好各網頁既層次關係,然後用導航欄將呢種層次關係表現出來。

 

(5)超連結視圖係用黎察看選中網頁中設置既超連結。通過它可以方便地知道在網頁中設置左多少超級連結,以及係什麼類型既連結。

 

 

(6)任務視圖裡放左關於站點維護既任務列表,如果站點大到由好多人共同維護,他們就可以通過任務列表知道工作既進展情況。 Webjx.Com

3.創建網頁

這一節我地討論怎樣創建頁面。 

創建頁面最簡單既方法就係單擊FrontPage“常用”工具欄既“新建”按鈕。它的右方有一個向下既小箭頭,它是用來選擇要新建什麼,可以用“新建”按鈕新建網頁、站點、文件夾和任務。默認狀態下是新建網頁。

 

  Webjx.Com

如果要新建網頁,可以不用向下箭頭鍵選擇,而直接單擊“新建”按鈕。不過使用文件菜單的“新建”命令來新建網頁能夠有更大的選擇。

 

 

單擊文件菜單的“新建”命令,選擇“新建網頁”,在“新建”對話框裡,可以看到FrontPage提供的許多網頁模板[圖2-6],我們可以用這些模板來建立相應的網頁。在右下角的預覽框裡可以看到選中模板的外觀。選擇“兩欄正文”網頁,這樣就創建了一個新的分為兩欄的網頁了。然後點確定。 網頁教學網

  使用模板可以不用總是從空白網頁開始編輯,這樣就省力很多

arrow
arrow
    全站熱搜

    dettori 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()