呢次網頁設計教學之前,我先問個問題:

Q:仲記得上次同HTML初接觸嗎?

A:

 1.當然記得,你寫的太棒了~

 2.呃,我完全忘記了!咁請你睇多次丫! 

 

上次教學結束之後,有個同學臉紅紅咁向我發問,點解系佢部電腦睇唔到副檔名!因為XP裡面一開始既原始設定就係咁,不過我地可以更改設定!
PS.對於一d莫名奇怪搞壞電腦而心生恐懼既同學們,係度我可以大聲告訴你們,唔洗驚,唔會令你既電腦掛機,又唔會複雜到你聽唔明。

[如何顯示副檔名]

首先系任何一個資料夾入面,在這以「我的文件夾」為例:

1.選取「工具」→「資料夾選項」

folder.jpg

 

2.跟著,在「檢視」中在「進階設定」的框框中,找尋「隱藏已知檔案類型的副檔名」這個選項,並取消前面果個勾選。


check.jpg

 

前面若一開始就無勾選的話,
就表示你部電腦早就可以顯示副檔名,唔洗硬再點選,otherwise會把原本顯示既副檔名又隱藏起來!

 

最後按「確定」,就可以系資料夾或者桌面上睇到檔案既副檔名囉!

 

完成!!

 

 


 

用你瀏覽器(如IE)打開上次你做好既網頁,一般來說應該同我既樣式差不多,如圖。

html01.jpg

相信有同學都同我一樣覺得排版咁醜,就開始改勒!點按 「Enter」或者空左多少空格,係結果頁裡呈現同原本所差無幾!
沒錯!呢個就係今日要教既課程啦~

[如何在HTML文章中斷行]

現在的使用者很懶,沒錯,甚至好多使用者係懶到一個極點,除非必要,有影音就不看圖,有圖就不看文字,有文字若是沒有排版的讓人的舒舒服服,鐵定是馬上跳離找別的網頁看去。相信各位其中有人也這樣子看網頁!所以,我們依家必須要做既係想辦法留住睇我地網頁既人!

 

 

 

如何使用記事本打開HTML的檔案:
1.在該檔案上按右鍵
2.滑鼠到「開啟檔案」
3.點選「NotePad」即可

 

open.jpg

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    dettori 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()