close

Front Page 網頁設計 技巧

1、網頁及其組成

通過瀏覽器在WWW上睇到既每一幅畫面都係一個網頁(Web Page),如圖1-1所示。

網頁教學網

 圖1-1

 

 

網頁係網上既基本文檔。網頁中包含文字、圖片、聲音、動畫、影像以及連結等元素,通過對這些元素既有機組合,就構成左包含各種資訊既網頁。其中,文字係網頁中最常用既元素;圖片可以比人以生動直觀既視覺印象,適當運用圖片,可以美化網頁;連結既設計,可以令我地進行選擇性既瀏覽;聲音、動畫等多媒體資訊既加入,令網頁更加豐富多彩。

 

 

 2、常用既網頁製作工具 Webjx.Com

最初,好多人用超文本標記語言(Hypertext Markup Language,HTML)在文本編輯器中製作網頁,用來描述網頁結構,不過編輯時唔可以直觀地描述網頁在瀏覽器中既效果。所以,只有熟練掌握HTML語言既專業人員先可以用它製作網頁。後來出現既一d網頁製作工具(如CDIDA軟體),雖然降低左對HTML語言既要求,但係要實現某d功能,都係要輸入相應既HTML代碼。FrontPage系列軟體既問世,才將人們從HTML代碼中解放出來。用FrontPage軟體製作網頁就似在文字處理軟體中編排多媒體文檔一樣,具有“所見即所得”既特性,而真正描述網頁結構既HTML代碼,則由FrontPage自動生成。咁樣,大家都可以方便地製作自己既網頁。目前,使用較多既網頁製作軟體除左FrontPage外,仲有Flash、Dreamweaver等。 網頁教學網

本教程教你學會使用微軟公司既FrontPage2000,學黎做咩?當然係做你既個人主頁啦。或許你認為製作主頁係一門好深奧既工作,需要懂得大量既電腦知識。我依家要告訴你,你錯勒。在呢個流行圖形作業系統既今日,製作主頁唔洗再去學習複雜、煩躁既HTML語言,你只要知道一個概念:主頁(也稱網頁,點稱呼都無所謂,一般以index.htm或default.htm為名)就似張白紙,你可以在上面寫字、畫畫等等,通過自己既設計,果張白紙可以變成好靚。做主頁時就係呢個概念,只不過我們寫字,畫畫係用筆同白紙,而做主頁我們係用滑鼠、鍵盤和FrontPage:)

 

 

當然製作網頁既工具唔只只有FrontPage2000,仲有好多好用既工具。但係對初學者,FrontPage2000係最好不過,因為它操作簡單,方便使用,最適合初學者。或許你下定決心要做一個專業網頁製作人員,要學更多更專業既網頁製作工具,但係我都希望你先學習用FrontPage2000,打好基礎點都好d啦。

arrow
arrow
    全站熱搜

    dettori 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()