Front Page 網頁設計 技巧

最近筆者學左用FrontPage XP做網頁,想將我製作主頁既一d經驗同大家分享下。

  用表格做按鈕

  好多人為左做出按鈕效果,就動用一d圖像或動畫製作工具,非常麻煩,事實上,利用FrontPage XP既表格功能,你可以輕鬆地做出按鈕效果來。方法係:插入一個一行一列既表格,然後設置它既表格屬性,將單元格邊距和單元格間距均設為“0”,亮邊框設為白色,暗邊框設為黑色,然後把邊框既粗細設置為一個較大既數值就OK,比如設為“9”,你可以根據需要靈活調整。

  用表格拼接圖像

  對於一d較大既圖像,如果直接用,當然我地設置時慳左好多功夫,但係下載既人卻要受苦呀!為左解決呢個問題,我們可以把它切分成幾部分,然後再利用表格將它們拼接到一起,咁樣就可以加快圖像既下載速度。先把圖片分成幾塊,然後在網頁中插入一個表格,其行列數與切分既圖像相同,再把切分後既圖像按照原來既位置關係插進相應的單元格中就搞好。效果同我地用原來既圖片沒咩分別,但係下載速度明顯快左。

  定時開關

  代碼如下:

  〈!--定時關閉頁面,其中5000即等於5秒--〉

  〈body bgcolor="#fef4d9" onLoad="setTimeout(window.close, 5000)"〉

  使用樣式

  一講到樣式就頭大,一個簡單既樣式,就要寫一堆代碼,咁咪好麻煩?!在FrontPage XP中唔洗寫代碼,亦可以做到出色的樣式。

  單擊“格式”→“樣式”,選擇“字體”出現對話框,在對話框中所示的選擇係默認架。依家我地單擊“新建”在出現既對話框中輸入“.all”,再單擊“樣式”,在字號框內輸入“9pt”,單擊“確定”。接著單擊“新建”,在出現既對話框中輸入“A:link ”,再單擊“樣式”→“字體”在字號框中輸入“9pt”,然後在顏色框內選擇我們要設置既顏色,還有在效果中設置“下劃線”等等,按照你自己既愛好來設置就ok。同理,可以設置“A:hover、A:active、A:visited”等等。這樣我們設置好一個樣式,而且同高手無乜分別勒。

  文本和表格的使用

  大量既數據通過表格既形式黎表現既直觀又簡潔,網頁中亦經常會用到咁既表格,如果你想把表格中既數據轉換成為文本,在FrontPage XP中單擊“表格”→“表格轉換成為文本”,即可以得到想要既文本。同理需要將文本轉換成為表格點擊“文本轉換成為表格”命令即可。

  定時載入另一個網頁內容

  在源代碼中的〈HEAD〉和〈/HEAD〉之間加入如下代碼:

  〈meta http-equiv="refresh"content="40;URL="〉

  運行後,每隔40秒將自動載入網頁的內容。

  以上都係FrontPage XP既一d好實用既技巧,對作網頁感興趣既朋友不妨一試。

arrow
arrow
    全站熱搜

    dettori 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()