close

PHP  網頁設計 技巧

在多數WEB開發者眼中,ASP和JSP都被認為係領跑者,而PHP卻被認為係個弱小既“掙扎者”,或者話它係一門被貶低為業餘者才使用既語言,唔值得參與企業WEB開發既競爭。我覺得,PHP冇被當作競爭者既理由係評論者缺乏對它既了解,而且唔了解用于WEB開發既其他作業系統。和一些觀點相反,Windows唔再佔有WEB

 

服務市場既最大份額,我估它在WEB開發呢一個領域裡也在被摧城拔寨。

在企業開發裡點解冇PHP?

很顯然,PHP被認為落後ASP和JSP太多,以至于佢係冇乜用,但係恰恰與事實相相反。PHP本身就係一門強大既語言。它事實上在每個發行版既LINUX上都有,在Mac OS X上也有。獲取開發和使用PHP代碼既構件(building-block)工具和軟體都係免費。用于開發PHP應用程式既商業集成開發環境(commercial integrated development environments,IDES)亦可以找到咁既工具有Komodo(它運行在LINUX和Windows上)和Zend Studio(這個應用程式能夠運行在任何帶有JAVA運行環境的作業系統上)。

 PHP能夠提供咩?

先將PHP周圍有咩忘掉一會兒,而考慮一下PHP自身能夠提供什麼。佢係一門強健既伺服器端語言,能夠提供相當多既功能,而且能夠好迅速咁為頁面提供服務。

容易使用

用C或者Perl或者具有類似風格和句法既另一種語言的任何用戶都可以好快上手PHP。儘管佢係設計用在WEB,但係佢亦可以作為命令行語言使用。你正在編寫既WEB應用程式需要每個小時或者每天執行一次某d代碼嗎?用cron或者類似既計劃安排管理器,你可以計劃安排PHP代碼在你希望既時候執行,使用普通既命令解釋腳本或者批處理文件就可以執行咁既代碼。唔需要自動調用瀏覽器就能夠查看專門既網頁,從而執行你既事件,亦冇必要依賴來訪者既點擊黎告訴你既系統:特定既代碼需要在特定既時候被執行。PHP在呢一領域可擴展性既事實係絕對具有吸引力。

PHP既好處

我唔係JSP或者ASP既老手,在此我唔想貶低呢d語言。相反,我會將注意力放在PHP既好處。

本地化

PHP令你可以為網站既訪問者提供本地化既服務。當用戶點擊進入網站既時候,網站會根據他們瀏覽器既設置自動地以其母語向其提供頁面。要實現呢一點唔需要用于語言翻譯既煩雜文件,而係用和本地化既C程式所具有既相同能力,通過一個叫做gettext既系統實現。如果被請求既語言文件存在,咁用戶所睇到既文本就係其母語;許多本地化既UNIX應用程式都將gettext作為標準,它令第三方既翻譯變得輕而易舉。

輕易地使用命令行

PHP支持在需要既地方設置和執行命令行程序。使用標準既UNIX diff工具,它可以生成錯誤最後一次修改同要使用電子郵件發送到錯誤既所有者的當前注釋之間的不同。PHP代碼對在系統上所編寫既兩個文件執行diff,將其輸出作為輸入,再生成一個要發送的電子郵件。這封電子郵件係通過PHP自己發送。

其他好處

上面既只係我在自己程式裡所用到強大功能中既兩個,其他既功能。例如,你可以:

即時創建簡單既Flash動畫。即時創建PDF文檔。使用進階數學功能,以及面向對象既程式編輯技術。讀取和寫入到本地和IMAP郵箱。

在PHP裡就可以用任何標準既Internet協議。想要編寫基於PHP既FTP、WEB或者新聞客戶端?冇問題!只使用PHP你就完全能夠編寫出使用標準TCP/IP套接字既客戶端和伺服器,並以此創建自己的協議。

實現對加密既支持,以及對各種數據庫伺服器既支持。

缺乏遠見既評論

我覺得,果d尋找頂級WEB開發語言而排除掉PHP既人係有d短視。我用PHP編寫代碼已經有好多年,無論係像錯誤追蹤系統咁既進階功能,定係簡單地重複使用頁眉和頁腳這樣既普通功能,我都用PHP編寫過。我用PHP編寫過半靜態既頁面,也編寫過全功能既多媒體演示。我唔係唯一一個使用PHP既人。如果PHP唔值得引起注意,如果它只係小兒科或者愛好者既語言,咁它為什麼會係在WEB開發上成長最快既語言呢?如果它冇ASP或者JSP那麼強大,咁它點解會被用在流量巨大WEB網站上呢?例如Yahoo,據說它就將由PHP建成的。

開發人員習慣用熟悉的產品

我敢肯定,ASP 和JSP有它們各自既強項,但係我相信人們用它們唔係因為它們能夠提供比PHP更加強大既功能,而係因為人們已經了解它們,並希望以自己習慣既方法編寫代碼。排除PHP只能表示對這一語言既無知

arrow
arrow
    全站熱搜

    dettori 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()